Meest gestelde vragen
Kan ik iets afhalen?
Bezoek op afspraak is mogelijk, betalen het liefst per pin! Ons adres is: Beurtvaart 18, 9101RB Dokkum. Wij zijn op werkdagen aanwezig van 7.00u – 17.00u.
Hoe zit het met de garantie?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Bij wie moet ik zijn als ik een klacht heb?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Waar vind ik het herroepingsformulier?
Het herroepings-/ retourformulier vind je hier.
Wanneer word mijn bestelling verzonden?
Op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling direct verzonden. Klik hier voor meer informatie.
Hebben jullie een Webwinkelkeur?
Ja, wij hebben een Webwinkelkeurmerk!
Welke bezorgdiensten gebruiken jullie?
Wij maken gebruik van
- DHL
- DPD
Geen antwoord op jouw vraag?
Ben je nog niet geholpen, neem dan contact op met onze klantenservice!